Gyakori kérdések és válaszok

Hogyan tudok regisztrálni az e-számla rendszerbe?
  • A www.mezofoldviz.hu oldalon elérhető nyomtatvány megküldésével (postai úton a 7031 Paks, Pf. 37. levelezési címre vagy az ugyfel@mezofoldviz.hu e-mail címre)
  • Személyesen ügyfélszolgálati irodáink egyikében
  • Az ingyenesen hívható 80/442-442 ügyfélszolgálati telefonszámon,
  • A https://eszamla.mezofoldviz.hu oldalon történő regisztrációval
Hol találom a regisztrációhoz szükséges felhasználási hely azonosítót, illetve vevő (fizető) azonosítót?
A felhasználási hely azonosító a vízdíj számla első oldalán található bekeretezett rész első sorában, míg a vevő (fizető) azonosító a számla 3. oldalának első sorában található.
Nem találom a papíralapú számlámat, hogyan tudhatom meg a regisztrációhoz szükséges felhasználási hely azonosítót, illetve vevő (fizető) azonosítót?
Amennyiben nem áll rendelkezésére egy korábbi vízdíj számla, kérjük, hívja a Mezőföldvíz Kft. ügyfélszolgálatát az ingyenesen hívható 80/442-442 számon, vagy keresse fel személyesen ügyfélszolgálati irodánk egyikét.
Hány e-mail címmel tudok regisztrálni?
Egy e-mail címmel egy regisztrációt lehet elvégezni, de ahhoz korlátlan felhasználási helyet lehet hozzárendelni.
Ha több felhasználási helyem van, külön kell regisztrálnom?

Egy regisztrációval több felhasználási hely adatkezelése és nyilvántartása lehetséges, ezért nem szükséges felhasználási helyenként külön regisztrációt végrehajtani.

Bejelentkezést követően a Beállítások/Felhasználási helyek menü alatt lehet bővíteni, módosítani a kezelt felhasználási helyeket.

Mennyi időt vesz igénybe az e-számla szolgáltatás jóváhagyása?
Az e-számla regisztrációk feldolgozása folyamatosan történik, melynek várható időigénye 1-2 munkanap.
Nem jól adtam meg az e-mail címem a regisztráció során, mit tegyek?
Amennyiben tévesen adta meg a regisztráció során az e-mail címét, kérjük, hívja a Mezőföldvíz Kft. ügyfélszolgálatát az ingyenesen hívható 80/442-442 számon, vagy keresse fel személyesen ügyfélszolgálati irodánk egyikét.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a regisztrált e-mail címemet?
Amennyiben elfelejtette a regisztráció során megadott e-mail címet, kérjük, hívja a Mezőföldvíz Kft. ügyfélszolgálatát az ingyenesen hívható 80/442-442 számon, vagy keresse fel személyesen ügyfélszolgálati irodánk egyikét.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
A Regisztráció gomb alatt található Elfelejtette a jelszavát? kérdésre kattintson, majd adja meg az oldalunkon használt e-mail címét, amire elküldjük az elfelejtett jelszavának módosításához szükséges lépéseket.
Kiegyenlítettem a vízdíjszámlámat az e-számla felületén kezdeményezett bankkártyás fizetéssel. Mennyi időn belül történik meg a számla kiegyenlítésének lekönyvelése az e-számla felületen?
A vízdíjszámlák bankkártyával történő kiegyenlítése esetén a kifizetett összeg lekönyvelése 3-4 munkanapot vesz igénybe.
Miért kaptam a számlán feltüntetett fizetési határidő előtt fizetési emlékeztetőt?

Az e-számla rendszerünk a számlán feltüntetett fizetési határidő előtt 5 nappal automatikusan generált e-mailt küld a regisztrált Felhasználók részére (csoportos beszedéssel történő kiegyenlítés esetén is), hogy Önnek ne kelljen a fizetési határidőt fejben tartania.

Az emlékeztető üzenet csupán tájékoztatást nyújt, nem minősül fizetési felszólításnak.

Felhasználóváltás esetén mit kell tennem?
Amennyiben az új felhasználási hely vonatkozásában is e-számlát szeretne igényelni, kérjük, hogy a felhasználó változás bejelentésekor jelezze igényét ügyfélszolgálatunk felé.
Hogyan törölhetem a regisztrációm?
Amennyiben számláit ismét papír formátumban szeretné postai úton megkapni, kérjük, hívja a Mezőföldvíz Kft. ügyfélszolgálatát az ingyenesen hívható 80/442-442 számon, vagy keresse fel személyesen ügyfélszolgálati irodánk egyikét.