Gyakori kérdések és válaszok
Hogyan tudok regisztrálni az e-számla rendszerbe?
- A www.mezofoldviz.hu oldalon elérhető nyomtatvány megküldésével (postai úton a 7031 Paks, Pf. 37. levelezési címre vagy az ugyfel@mezofoldviz.hu e-mail címre)
- Személyesen ügyfélszolgálati irodáink egyikében
- Az ingyenesen hívható 80/442-442 ügyfélszolgálati telefonszámon,
- A https://eszamla.mezofoldviz.hu oldalon történő regisztrációval
Hol találom a regisztrációhoz szükséges felhasználási hely azonosítót, illetve vevő (fizető) azonosítót?
Nem találom a papíralapú számlámat, hogyan tudhatom meg a regisztrációhoz szükséges felhasználási hely azonosítót, illetve vevő (fizető) azonosítót?
Hány e-mail címmel tudok regisztrálni?
Ha több felhasználási helyem van, külön kell regisztrálnom?
Egy regisztrációval több felhasználási hely adatkezelése és nyilvántartása lehetséges, ezért nem szükséges felhasználási helyenként külön regisztrációt végrehajtani.
Bejelentkezést követően a Beállítások/Felhasználási helyek menü alatt lehet bővíteni, módosítani a kezelt felhasználási helyeket.
Mennyi időt vesz igénybe az e-számla szolgáltatás jóváhagyása?
Nem jól adtam meg az e-mail címem a regisztráció során, mit tegyek?
Mit tegyek, ha elfelejtettem a regisztrált e-mail címemet?
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Kiegyenlítettem a vízdíjszámlámat az e-számla felületén kezdeményezett bankkártyás fizetéssel. Mennyi időn belül történik meg a számla kiegyenlítésének lekönyvelése az e-számla felületen?
Miért kaptam a számlán feltüntetett fizetési határidő előtt fizetési emlékeztetőt?
Az e-számla rendszerünk a számlán feltüntetett fizetési határidő előtt 5 nappal automatikusan generált e-mailt küld a regisztrált Felhasználók részére (csoportos beszedéssel történő kiegyenlítés esetén is), hogy Önnek ne kelljen a fizetési határidőt fejben tartania.
Az emlékeztető üzenet csupán tájékoztatást nyújt, nem minősül fizetési felszólításnak.